Klacht: onbeleefdheid kassapersoneel

op 11 augustus 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Op 10 augustus 2016 doe ik enkele boodschappen, bij de grote DEKamarkt op de hoek van de Rijksstraatweg in Haarlem, en wil afrekenen bij de pinkassa. Ik heb een geel mandje bij me en zet het in een aantal andere gele mandjes onder de kassa. De caissière zegt; zet het achter de kassa. Ik zet het erachter en doe dat niet helemaal netjes en op geïrriteerde toon zegt zij; zet het goed. Ik ben geen kind van 10 en ook al zou ik dat zijn dan nog is het de toon die de muziek maakt en klanten doet terug keren naar de winkel. Deze medewerkster heeft mij al vaker onbeschoft te woord gestaan en ik vind het zeer klantonvriendelijk om zo tegen klanten te snauwen. Ik kom al 18 jaar in de winkel en nu ben ik er klaar mee. Een beetje vriendelijkheid kost niks. Zij mag mij vragen om mee te werken, maar doe dat vriendelijk en met humor.

Zoals ik zeg, met vriendelijkheid en humor maakt alles goed.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 16 augustus 2016 om 15:46 geantwoord

Hartelijk dank dat u dit kenbaar heeft gemaakt aan ons.

Uw melding heb ik direct onder de aandacht van onze supermarktmanager de heer Koning gebracht. Hij betreurt het ten zeerste dat een medewerker op zo een manier reageert en zijn excuses hiervoor.
De desbetreffende medewerker is aangesproken op haar gedrag.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en graag tot ziens in onze winkel. Ik wens u een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw de Groot