Klacht: Onbeleefdheid

op 26 juni 2017 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stapte met mijn huisgenoot in de bus en we hadden beide in broodje in onze hand. Nog voor we hadden ingecheckt begon de buschauffeur tegen ons te schreeuwen dat we niet mochten eten in de bus en dat wij dat ook wel wisten. We schrokken hiervan en zeiden dat dat natuurlijk geen probleem is en dat we het broodje in onze tas zouden doen. Ik checkte in en ging op de stoelen achter de buschauffeur zitten. Toen kreeg ik nog aan lading over me heen. Hij schreeuwde naar mij dat ik achter in de bus moest gaan zitten zodat hij me in de gaten kon houden.

De buschauffeur begon zonder reden zijn stem te verheffen. Als hij gewoon netjes had gezegd dat we niet mochten eten in de bus, was er geen probleem geweest.

We stapten op in de bus in bij Bushalte station, Beilen. om 10.43. Dit is bus 22 richting Hooghalen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LisanneDt