Klacht: Onbeleefde medewerker

op 14 juni 2016 over Esso in de categorie Tankstations

Een van de medewerkers van pompstation Hindersteinlaan in Vleuten vind het altijd nodig om nadrukkelijk te moeten zuchten als ik mijn telefoon laat zien met de app van ‘pas.nl’ met daarop een digitale weergave van mijn Esso- pas. Deze jongeman wil erg graag laten zien dat hij er moeite mee heeft om de barcode over te moeten tikken zoals wederom vandaag (maandag 13 juni) zo tussen 16 en 17 in de middag. Het is minstens de 3 e maal tot nu toe in afgelopen maanden dat ik zo’ n reactie krijg. Het is inderdaad niet handig dat de code overgetikt moet worden. Overigens hebben alle overige medewerkers er geen moeite mee of in ieder geval laten ze dat niet zo nadrukkelijk aan de klant merken.

Graag wordt ik op een normale manier geholpen. Ik rijd (reed) er altijd speciaal voor om om bij deze Esso te kunnen tanken met mijn bedrijfsauto.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esso

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Winfried47