Klacht: Onbeleefde klantenservice

op 07 juni 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb eind mei contact opgenomen met t-mobile inzake nummerbehoud vanwege het verlaten van mijn werkgever. Ik heb met een hele aardige medewerker gesproken, aangegeven dat mijn nummer al vrij is gegeven door KPN. Hij heeft mij vervolgens het proces netjes uitgelegd en de aanvraag ingediend. Vervolgens krijg ik te horen dat de overdracht pas in augustus plaatsvindt, terwijl telefonisch was toegezegd dat dit per 1 juni geregeld kon worden.
Ik heb hierna opnieuw contact opgenomen met t-mobile en werd door een zeer onaardige medewerker te woord gestaan, die aangaf dat het eigenlijk mijn probleem is en dat ik maar 3 maanden moet wachten omdat dit nou eenmaal het beleid is. Na de urgentie uitgelegd te hebben (ik moet anders al mijn klanten voor 1-6 informeren over een ander nummer omdat ik dan niet langer bereikbaar kan zijn) geeft hij aan ” een hoge uitzondering” te willen maken door de aanvraag te annuleren en de volgende dag met spoed opnieuw in te dienen. Hij zou mij de volgende dag gelijk op de hoogte stellen van de nieuwe aanvraag. Ik heb tot op heden niks van hem gehoord, waardoor ik genoodzaakt was om op 31-5 toch iedereen te informeren over een ander nummer, simpelweg omdat mijn KPN simkaart vanaf 1-6 niet meer zou werken. Ik heb hier een ticket voor aangemaakt mij de t-mobile klantenservice en werd hiervoor vandaag teruggebeld. Ook deze medewerker behandelde mij met een zeer vervelende toon en kwam met twee zogeheten oplossingen: of opnieuw het nummerbehoud aanvragen of een simkaart om te gebruiken voor een tablet. Het nummerbehoud aanvragen is mosterd na de maaltijd want ik heb aan iedereen mijn andere nummer al gecommuniceerd, en een simkaart voor een tablet is iets waar ik helemaal geen behoefte aan heb. Ik ben al zeer lang klant bij t-mobile, kan in potentie veel extra zakelijke abonnementen afsluiten maar door de manier waarop ik word behandeld en er “met mij wordt meegedacht” wil ik hier geen dag langer meer klant zijn.

Ik zou graag zo snel mogelijk mijn abonnement opzeggen of een zeer gepaste oplossing/verontschuldiging ontvangen vanuit t-mobile.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alisje15