Klacht: onbeleefde cassiere

op 06 september 2018 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

ik en mijn moeder waren vanochtend 06-09-2018 09:14:41 in de action aan het Zeewijkplein te IJmuiden. wij waren klaar met winkelen leggen de spullen op de band, en staan met elkaar te praten, waarop de caissière ( genaamd Bianca ) goedemorgen zegt ( wij niet gehoord door ons gesprek ), waarop de caissière nog een keer goedemorgen zegt, en mijn moeder reageert met oh sorry goedemorgen, waarop de caissière heel boos zegt ik zij al 3x goedemorgen, en een hele discussie met ons aan gaat over dat ze al 3x goedemorgen gezegd had. ik en mijn moeder stonden zo raar en verbaast te kijken, dat we in de dekamarkt er nog steeds versteld van stonden hoe er tegen ons gesproken werd. mevrouw de caissière kleurde er zelfs helemaal rood van door haar boosheid. je gaat niet met klanten in discussie, of word heel kwaad op je klanten om een woord (goeiemorgen) totaal niet klantvriendelijke dit. zou fijn zijn als mevrouw de caissière op haar ochtend gedrag, tegen over haar klanten aangesproken wordt. want op deze manier ga ik niet meer naar dit filiaal als ik zo behandelt wordt.

wij zijn snel tevreden als er normaal door een caissière tegen ons gesproken wordt, en zij op haar gedrag aangesproken wordt de mensen achter ons stonden zelfs te kijken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door selina balm