Klacht: Onbeleefde busshaufeur

op 01 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stap nu net in, bij bus 58 richting heerlen. In gulpen. Busnummer 9036.
Ik vroeg aan de busschaufeur of deze bus naar heerlen ging. En toen vroeg ik hoelang duurt dat ongeveer, toen zei hij maakt dat wat uit, hij gaat toch niet sneller dan als je een andere bus pakt. Die andere bus komt pas over een half uur. Dus ik vroeg dit is lijn 58 toch? De busschaufeur negeerde mijn vraag. En keek me boos aan. Hij was heel geriiriteerd… is al de 2de keer vandaag dat ik zo busschauffeur mee maak. Misschien jullie werknemers een beetje meer respect laten hebben naar hun klanten. Want boos doen, bot reageren, en iemand negeren vindt ik personelijk. Niet zi netjes!!

Als de busschaufeurs netter worden. En niet bot doen, of je eigenlijk voorschhut zetten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 01 mei 2017 om 13:59 geantwoord

Beste Milissa,

Niet leuk om te lezen dat er op jouw vragen bot gereageerd werd en vervolgens je vraag ook genegeerd werd. Begrijpelijk dat je daar van baalt en er van op keek.Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de betreffende regio zodat het voorval besproken kan worden. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Excuses voor het ervaren ongemak! Hopelijk ervaar je deze situatie in de toekomst niet nogmaals.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Milissa