Klacht: Onbeleefd tegen klanten

op 14 juli 2017 over Yves Rocher in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een vaste klant van yves rocher, ik bestel regelmatig bij jullie alsook mijn dochter via het internet.ik wou vandaag een bon inruilen in filliaal op de vrijdagmarkt in gent.
gerante van winkel was onbeleefd en wou geen uitleg geven ivm product daar ik anderstalig en weinig kennis had van het nederlands begon die mevrouw te zuchten en liet blijken dat ik ongewenst ben en tevens was ze kort van antwoord .naar blijkt was het niet de eerste keer want ook mijn vriendin had dit ook meegemaakt.
ik word overal vriendelijk bediend en enkel op de vrijdagmarkt niet .
de gerante vroeg dat ik het pand moest verlaten terwijl andere klanten stonden te luisteren hetgeen echt beschamend was.
ik dank u bij voorbaat en hoop dat u maatregeling treft tegen die mevrouw.
hoogachtend

zouaoui kaouther

Gewenste Oplossing:

in alle andere fillialen behalve op de vrijdagmarkt gent

Alle klachten die gemeld zijn door zouaoui.kaouther