Klacht: Onbeleefd personeel aan de reserveringslijn.

op 03 november 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reserveren niet mogelijk met voucher vakantieveilingen, hierover gebeld en 14 minuten in de wachtstand gestaan. 40 cent per minuut is €5,60.

Een mevrouw aan de lijn, zeer kortaf en gaf mij niet de gelegenheid mijn probleem aan haar voor te leggen. Aan het einde van het korte gesprek vertelde mevrouw dat als ik direct de informatie aan haar had doorgegeven het haar tijd en moeite bespaard had.

Deze medewerkster is niet capabel voor haar werk, ik ben boos en gefrustreerd om zo behandeld te worden.

Dit gebeurde op 3 november om 13.40.

Afwachtende van een reactie van uw kant,

Met vriendelijke groet,
Mevr. Hartogsveld Nijhof

Gewenste Oplossing:

Deze mevr. op haar gedrag wijzen.

Kosten van bellen retour i.v.m. niet functioneren reserveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 03 november 2017 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mieke,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de service van de medewerker.

Echter zijn wij niet de reserveringslijn, en denken wij dat jij niet met ons, maar met de aanbieder hebt gesproken (Fletcher). Ook omdat de kosten die zijn gemaakt voor het gesprek niet overeen komen met onze tarieven.

Groetjes,
Daley

Alle klachten die gemeld zijn door Mieke Hartogsveld