Klacht: Onbeleefd personeel

op 23 september 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdagmorgen 23 september zijn wij tussen 9.00 en 9.30 uur op het station Den Bosch erg onbeleefd behandeld door een werknemer van N.S. Wij (2 oudere dames) wilden iets vragen over de Sprinter naar Den Haag -centraal. De conducteur was met iemand (volgens ons een bekende van hem) bezig, en gaf als antwoord :”Ik ben bezig ” op een brutale toon. Is dat de klantvriendelijkheid van uw personeel ? Toen mijnheer klaar was, kwam hij naar ons toe.Toen hoefde het van ons niet meer. Later bij de kaartcontrole in de trein, sloeg hij bewust een van ons over bij de controle.Wat een onzin !!
Fatsoen moet hoog in het vaandel staan van de spoorwegen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik beleefd behandeld wordt en niet als een stel snotneuzen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruudkamphoven