Klacht: Onbeleefd Personeel

op 09 april 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Wij waren met 20 mensen vertrokken naar Sofia op 01/04/2017. Onze terugkeer was met Ryanair op 09/04/2017.
1) Ik stond aan te schuiven in een rij, en ineens liep de vrouw weg zonder iets te zeggen.
2) De vrouw aan Check – in balie nummer 9 om 9u30 was ZEER onvriendelijk. Onze tickets waren per 4 geboekt, 1 persoon van de 4 had geen recht op bagage blijkbaar. De vrouw zei dat er geen recht was op het meenemen van de bagage tenzij ze betaalden. Wij zeiden ; ”allee, da kan toch niet? hoe komt dat? we zijn ermee gekomen, waarom zouden we niet mogen terug keren ermee?” Zonder iets uit te leggen begon ze rond te bellen. Haar gezicht straalde uit dat ze niet zeker was van wat ze zei. Wij bleven met onze vragen zitten, en uiteindelijk begonnen wij met 6 mensen vragen te stellen, waarop de vrouw haar reactie ; ”SHUT UP!” was. De vrouw dat ernaast zat om check in nummer 10 zei ; ”HURRY UP!” op een zeer onvriendelijk en onrespectvolle manier. We hadden geen andere keuze om de bagage te betalen en keerden daarna terug naar ~Nummer 9 ~ mevrouw. Een meisje van de groep probeerde opnieuw in te checken, maar de vrouw bleef stil, wij vroegen ; ”is er nog een probleem?” Haar reactie was totaal ongepast, ze begon te lachen en ze zei yes”.
Ik studeer toerisme en ik weet hoeveel respect je moet hebben voor je klanten, dus ik zei tegen haar ; ”De manier waarop u iets zegt is niet gepast, wij hebben het gevoel dat u ons gewoon uitlacht. U job is om ons te helpen en onze problemen op te lossen! U bent het gezicht – de visitekaart- van Ryanair, en door u hebben wij nu een slechte indruk over Ryanair. *ze was duidelijk geschrokken toen ik dit zei* U was gewoon onbeleefd!
ze zei me ; ik was niet onbeleefd. ik zei haar ; ”Shut up zegt u niet tegen u klanten!” Zij zei me ; ”Ik zei shut up omdat jullie met 6 aan het spreken waren.” Waarop ik antwoord ; ”Er zijn andere manieren om stilte te vragen.” waarop haar antwoord was ; ”Jullie roepen tegen mij” waarop iemand van de groep zei : ”Wij roepen niet tegen u, wij zijn onze menig aan het geven omdat u taak is om ons te helpen!

Andere van onze groep zijn haar naam gaan vragen en zei zei ; ”I won’t give you my name” De vrouw had haar badge omgedraaid en de vrouw zat in Sofia, Bulgarije op 9/04/2017 Op check in nummer 9

Mening ; Als je in toerisme werkt moet je open staan om te discussiëren, en klanten helpen en u klanten tevreden houden. Ook is het belangrijk om een beleefde rustige toon aan te houden zelf is de klant woedend en roep die tegen u. Als de job geen passie is, en het is teveel gevraagd om beleeft te zijn, voer de job dan NIET uit!
!!!! CUSTOMERS SUPOSE TO BE AT THE HEART !!!!

Het bedrijf kan onze groep niet meer tevreden maken. De vrouw was ronduit gemeen en ons uit aan het lachen met onze ticket - problemen. Ik persoonlijk wil niet meer boeken met ryanair door het onvriendelijk personeel.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C.H121098