Klacht: onbeleefd of…

op 12 januari 2014 over Regionale Belasting Groep in de categorie Belastingdiensten

Mijn zus en ik woonde 4 jaar samen op hetzelfde adres. Ik wilde regelen dat er een andere naam boven een rekening nummer kwam te staan of ik wilde mijn rekening nummer vervangen… Ze hebben namelijk de fout gemaakt om mijn zus haar rekening nummer boven mijn naam te zetten (scheelt een S of M). Ik belde donderdag 9/01 rond half 5 naar de klanten service, kreeg naar mijn idee een jonge dame aan de telefoon, wilde heel graag geholpen worden en stelde mij afwachtend op. Ik moest tot drie keer toe mijn verhaal beginnen omdat mevrouw telkens mij onderbrak en dacht dat ze al wist waar ik heen wilde met mijn vraag/verhaal. Toen, na drie onderbrekingen ik naar mijn idee een niet behulpzaam persoon aan de telefoon had sprak ik haar aan met “je”. Mevrouw zette het gehele gesprek stil om mij te corrigeren op mijn tutoyeren. Dat schoot me vreselijk in het verkeerde keelgat. Zijn deze meiden getraind om nee te zeggen en om behulpzaam te zijn en ons een rot gevoel te geven… ’t Zijn toch alleen noch maar zwarte kousen hele rijke en 88 jarige mensen die dat zo zouden doen??? Heel erg ontevreden…

Persoonlijk excuus.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Regionale Belasting Groep

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Regionale Belasting Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maghen