Klacht: onbeleefd en veel ste laat

op 16 september 2018 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kwam ruim optijd en de bus was bijna 10 min te laat toen vroeg ik aan de bus Saveur of ik nog contant kont betalen om dat ik niet kon pinnen waar op de bus Saveur zei jammer voor je waar op mijn antwoord was waarom is nu opeens alles met pin waar op hij weer antwoorden dat het volgend jaar allemaall zo is en dat ik nu gewoon pech heb of moet gaan betalen met de pin als het personeel zo onbeleefd blijft en super bijdehand weet ik zeker dat veel mense niet meer met de bus gaan

Gewenste Oplossing:

als ze beleeft em een keer lache en gewoon weerk contant geld alsjeblieft

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jordy b