Klacht: Onbeleefd

op 23 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nou, we hadden de tijd niet in de gaten.. dus was 5 over 8 blijkbaar.. maar wij liepen er nog terwijl dus de winkel dicht was gegaan. Dus van die kinderen die aan het vullen zijn, staan stom te lachen en te kijken. Elkaar te roepen, en die komen ook kijken. Maar zeggen niet wat er is. Dus ik keek op me telefoon en zag dat het 5 over 8 is. Dus zijn we gauw naar de kassa gegaan. Daar ook personen aangesproken, dat er niks gezegt wordt of omgeroepen. De leidinggevende zei, dat hij ze er op aan zal spreken op dit gedrag. Maar of ik daar wat van moet geloven. Ik zei nog tegen die kinderen; ze zullen niks zeggen dat er wat is, asociaal personeel van de jumbo. Daar zal Rien niet blij mee zijn. Maar ze reageerde niet, alleen maar stom lachen en om de hoek kijken, ipv dat ze klantvriendelijk kwamen van; sorry maar we gaan/zijn dicht wilt u naar de kassa gaan. Neeeee, zich zo onklantvriendelijk gedragen. En dit is niet de eerste keer, dat het kinderlijk personeel zich zo gedraagd. Ben ook welleens aan de kant geduwd, of de karren met spullen midden in het pad zetten en paden zowat afsluiten, dat je er bijna niet door kan. Zeer ontvriendelijk.

Als zulke dingen niet meer voor komen, en dat het kinderlijk personeel zich met respect tegen klanten opstellen. En zich normaal gedragen met verantwoording, ze werken in een winkel en zijn niet bij hun vriendjes.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Helene1991