Klacht: Onbekende incasso.

op 21 september 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onbekend waarom een bedrag van € 99,- van mijn rekening is afgeschreven is.
Graag duidelijkheid waarom en waarvoor!

Gewenste Oplossing:

Nadere gegevens over waarvoor en aan wie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 september 2017 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Massolt,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Deze betaling is uitgevoerd voor Microsoft. Het zijn waarschijnlijk de jaarlijkse abonnementskosten voor uw Office account. Wanneer u contact opneemt met Microsoft onder vermelding van de \"Extra informatie\" die u zelf heeft aangeleverd, kunnen zij u meer vertellen over deze kosten en een mogelijke terugboeking uitvoeren: https://support.microsoft.com/en-us/contactus/

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door lisgem