Klacht: Onbekende incasso.

op 21 september 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Onbekend waarom een bedrag van € 99,- van mijn rekening is afgeschreven is.
Graag duidelijkheid waarom en waarvoor!

Nadere gegevens over waarvoor en aan wie.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 september 2017 om 12:18 geantwoord

Geachte mevrouw Massolt,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Deze betaling is uitgevoerd voor Microsoft. Het zijn waarschijnlijk de jaarlijkse abonnementskosten voor uw Office account. Wanneer u contact opneemt met Microsoft onder vermelding van de \"Extra informatie\" die u zelf heeft aangeleverd, kunnen zij u meer vertellen over deze kosten en een mogelijke terugboeking uitvoeren: https://support.microsoft.com/en-us/contactus/

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door lisgem