Klacht: Onbekende Automatische incasso

op 17 augustus 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is €15,= van mijn rekening afgeschreven. Volgens de omschrijving van GlobalCollect betreft het een automatische incasso. Ik heb werkelijk geen idee wat deze voor mij onbekende omschrijving betreft. Ik heb t bedrag terug laten boeken.

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik een heldere uitleg wie en wat GlobalCollect is. Wat kan ik doen om deze machtiging stop te zetten?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 17 augustus 2017 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

17-Aug-2017 De heer, mevrouw Van Doorn per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Savdoorn