Klacht: Onbekende afschrijving

op 07 september 2018 over Privilege in de categorie Online Veiling

Ik zie tot mijn verbazing dat er zonder mijn medeweten 90,00 is overgeboekt naar Privileges b.v. Ik zie dat dit ook op 23-08-2017 is gedaan, dus 2x 90,00. Ik heb geen abonnement ondertekend of mondeling toestemming gegeven. Het is mij een raadsel waar dit vandaan komt. Na speuren op internet lees ik dat dit bedrijf vaker van dit soort acties uitvoert. Vandaar mijn volgende stap hierover een klacht in te dienen.
Ik heb de laatste overboeking vandaag meteen ongedaan gemaakt. Er staat nu dus nog 1x 90,00 open van 23-08-2017.

Terugstorten van mijn geld en stoppen van een ongevraagd abonnement.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Marlieke Veenstra

3 maanden geleden - Ik heb een e-mail ontvangen van het bedrijf met een terugbelverzoek. Ik heb het telnr een paar maal geprobeerd. Ik krijg eerst een bandje waarop ik welkom wordt geheten bij privileges. Nadat de telefoon paar maal overgaat valt de lijn telkens weg. Bedrijf is niet te bereiken.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 10 september 2018 om 14:23 geantwoord

Heeft op 11 september 2018 om 13:38 geantwoord

Ik ben tevreden over de restitutie van 90,00 en het stoppen van het abonnement. Ik ben niet tevreden over het feit dat het bedrijf mij geen duidelijkheid kan geven over waar dit abonnement vandaan komt, dit staat nergens geregistreerd aldus de contactpersoon. Daarnaast ontvang ik de 90,00 van 2017 niet terug. Met als reden dat ik een abonnement had lopen bij hen... waar ik dus geen weet van heb. Er wordt gezegd dat dit meestal na telefonische toestemming wordt afgesloten. Dit doe ik nooit dus het blijft een raadsel.

Alle klachten die gemeld zijn door Marlieke Veenstra