Klacht: onbekend waarom een bedrag is afgeschreven van mijn rekening

op 14 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn OV chipkaart was verlopen 1 mei 2016, heb intussen een nieuwe ontvangen op 8 okt.2016
Ik verwachtte dat de aanschaf van die kaart van mijn rekening geschreven zou worden, maar er is € 62,60 afgeschreven met als omschrijving: Bestelling VDU38328218. Wat dat inhoudt is mij een raadsel.
Ik zie uw antwoord met belangstelling tegemoet.

Als het bedrag ad € 62,60 is terug gestort op mijn rekening

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 31 oktober 2016 om 10:23 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door c.hoogerhuis