Mijn Klacht:
Beste Basic Fit,
Vandaag was ik dus om 16:45 naar de Basic Fit Baarsjesweg Amsterdam. Ik had het tijdslot van 16:45-18:15 genomen. Eenmaal daar aangekomen scande ik mijn pas bij de ingang maar de draaideur zat nog steeds op slot. Vervolgens riep ik de medewerker en vertelde haar mijn probleem Tot mijn irritatie tilde ze snel haar armen omhoog en zei ze dat ze me niet kon helpen. Toen ik haar vertelde dat ik om 16:45 had gereserveerd zei ze met een denigrerende toon Dat zeggen ze allemaal. Vervolgens liet ik haar het bevestigingsbericht zien dat je via de mail binnenkrijgt en toen zei ze Ja, kwart voor 5 en vluchtte ze naar binnen.
Ten eerste vond ik het al uitermate vervelend nadat ik door de regen heb gefiets niet naar binnen kon, maar hoe ik daarna behandeld werd vind ik al helemaal onzinnig. Ik ben al jaren klant en ga meestal naar een andere Basic Fit in de buurt, daar heb ik al mijn jaren nooit iets te klagen gehad.
Het betreft een wat oudere vrouw klein van postuur.
Gewenste Oplossing:
Mevrouw moet beter met klanten om leren gaan en moet hierop ook aangesproken worden naar mijn mening. Ik hoop dus dat mevrouw dit ook te horen krijgt.
