Klacht: Onbehulpzame medewerker

Too op 10 oktober 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste Basic Fit,

Vandaag was ik dus om 16:45 naar de Basic Fit Baarsjesweg Amsterdam. Ik had het tijdslot van 16:45-18:15 genomen. Eenmaal daar aangekomen scande ik mijn pas bij de ingang maar de draaideur zat nog steeds op slot. Vervolgens riep ik de medewerker en vertelde haar mijn probleem Tot mijn irritatie tilde ze snel haar armen omhoog en zei ze dat ze me niet kon helpen. Toen ik haar vertelde dat ik om 16:45 had gereserveerd zei ze met een denigrerende toon Dat zeggen ze allemaal. Vervolgens liet ik haar het bevestigingsbericht zien dat je via de mail binnenkrijgt en toen zei ze Ja, kwart voor 5 en vluchtte ze naar binnen.

Ten eerste vond ik het al uitermate vervelend nadat ik door de regen heb gefiets niet naar binnen kon, maar hoe ik daarna behandeld werd vind ik al helemaal onzinnig. Ik ben al jaren klant en ga meestal naar een andere Basic Fit in de buurt, daar heb ik al mijn jaren nooit iets te klagen gehad.

Het betreft een wat oudere vrouw klein van postuur.

Mevrouw moet beter met klanten om leren gaan en moet hierop ook aangesproken worden naar mijn mening. Ik hoop dus dat mevrouw dit ook te horen krijgt.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 12 oktober 2020 om 11:00 geantwoord

Beste Toonna,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Wat vervelend om te horen dat jij deze ervaring hebt met de medewerker bij jou in de club, dat is uiteraard niet de bedoeling.

Vooropgesteld wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Ik ga jouw klacht direct in behandeling nemen en deze doorsturen naar de manager van de club, zodat dit intern kan worden opgepakt. Hopelijk zien we je snel weer in onze club.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Too