Klacht: Onbehulpzame chat-medewerkster

op 16 maart 2020 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Klantenservice Marktplaats medewerker Theresa weigert mee te werken aan haar mogelijkheden in te zetten om een probleem te voorkomen. Wanneer ik haar daar op wijs kan ze het niet meer aan en sluit de chat af.

Bewijs:
12. https:prnt.scrh8hyz
13. https:prnt.scrh8i6r
14. https:prnt.scrh8ief
15. https:prnt.scrh8inm

Marktplaats moet wat mij betreft 4 dingen doen.

1. De verkoper waar het in beginsel om draait te bannen als hij weigert terug naar de onderhandelingstafel te komen.

2. De verkoper forceren om mijn gemaakte kosten te vergoeden ongeacht of hij naar de onderhandelingstafel terugkomt of niet. Indien de verkoper dat niet wil doen dan vergoedt Marktplaats.nl mijn kosten en verhaald deze bij de verkoper.

3. Inzetten van bevoegdheden om via contact of telefoon de verkoper terug naar de onderhandelingstafel te drukken als hij contact met de koper heeft geblokt.

4. Schriftelijke excuses van Theresa en diens supervisor voor het eenzijdig en onterecht stopzetten van de chat terwijl niet alle bevoegdheden zijn uitgeprobeerd.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Preptalk