Klacht: Onbehulpzaamheid Onvriendelijkheid Personeel

op 12 oktober 2016 over Aldi in de categorie Supermarkten

Wij doen regelmatig boodschappen bij Aldi in Den Burg (Texel), al vaker merkte ik dat enkele personeelsleden niet altijd even vriendelijk en beleefd naar klanten zijn.

Vandaag was/kwam voor mij het dieptepunt, vandaar deze melding, ik liep bij de koeling en vroeg aan een medewerkere of zij mij wilde helpen aangezien ik slecht zie. Ik stelde de vraag: “Hebben jullie toevallig ook rijstepap, ik zie namelijk slecht en kan het niet lezen. Zo ja?!?! Kunt u mij vertellen waar ik dit kan vinden”.
De medewerker was op dat moment zuivelpakkem aan het bijvullen en wijst naar rechts en zegt “daar bij de rijstepap!”
….hier kon ik het mee doen!!!

Dat een medewerker ‘haar dag’ niet heeft, kan ik enigszins begrijpen, maar dat iemand met een beperking aangeeft hulp nodig te hebben, om die vervolgens op deze manier ter woord te staan, laat staan te helpen…. Schandalig!

Dit is voor mij echt de druppel

Zodra het personeel behulpzaam wordt??

Ik mag hopen dat personeel in Den Burg aangesproken wordt op hun gedrag

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Supermiek