Klacht: Onbehulpzaam bij kerkelanden

op 16 juni 2016 over Gall & Gall in de categorie Slijterij

De verkoper is aan het aanvullen, zegt geen gedag, vraagt niet of hij mij ergens mee kan helpen. Prima, dat kan nog een gedachte zijn dat hij mij met rust wil laten en niet te willen opjagen.

Whiskey en biertjes uitgezocht, maar geen enkel aanbod voor een (cadeau) papiertje. Ik vraag om een papiertje vanwege het gerinkel van de flesjes. De verkoper zegt dat hij geen vloeipapier heeft maar wel een onhandig doosje of een cadeaudoosje van 2 euro. Ik kies de laatste en om een cadeauverpakking voor de fles whiskey; haalt hij tot mijn stomme verbazing zowel doorzichtige folie als gewoon papier tevoorschijn! Afzetterij, had gewoon een papiertje om de flesjes gedaan zoals ik vroeg!! De reden waarom ik naar een Gall ga (voor het bier iig) en niet naar een supermarkt, is vanwege net dat beetje extra wanneer het een cadeautje is. Hier ben ik niet van plan terug te komen.

Geef dat beetje extra: een GEWOON (cadeau) papiertje en niet nog die twe euro extra eruit proberen te trekken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gall & Gall

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gall & Gall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door saskiascholte215