Klacht: Onbehoorlijke reisleider

op 20 mei 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Aangezien Neckermann niets meer van zich laat horen bij deze

#neckermann #reisleiding Ongekende horkerigheid van de reisleiding in Kusadasi, dit heb ik echt nog nooit meegemaakt en echt iets waar Neckermann zich om zou moeten schamen! En ik ben niet de enige op locatie.

Wij verblijven momenteel in Sentido Marina Suites. Twee zaken die we in dit verhaal los moeten zien;
1. Mijn vriendin heeft een probleem met geluid na een ongeval
2. De beloofde extra\’s tijdens onze boeking in maart.

Bij aankomst op 14-05 net na middernacht bleek het hotel slecht nog een kamer te hebben. Zoals verwacht van een laatste kamer voldeed deze totaal niet aan de verwachting. Direct naast het restaurant en direct boven de bar. Zeker gezien punt 1; het gehoor van mijn vriendin hebben wij verzocht om een andere kamer. Helaas zat het hotel vol. We hebben toen meermaals de reisleiding gebeld maar deze nam geen enkele keer op. Pas toen we de centrale reisleiding belde in Alanya kregen we gehoor. Helaas gaf deze aan; helaas kunnen we niet zoveel doen aangezien dit geen calamiteit is. Ok geen levensbedreigende calamiteit maar mijn vriendin kan niet tegen geluid en kruipt bijna tegen de muur van alle muziek en mensen en tafels in het restaurant! Verder geen oplossing alleen de boodschap; blijft u proberen bij de lokale reisleiding!

In de avond kregen wij een brief onder de deur dat de reisleider volgende dag (vandaag) langs zou komen om 1345 u hadden wij een afspraak.

Aangezien wij dit erg belangrijk vonden hebben wij besloten eerder terug te komen van onze excursie.

Eenmaal terug was de reisleider aanwezig. Echter gaf hij het volgende aan (geen woord gelogen); ow u heeft een klacht; nee daar heb ik geen tijd voor nu! U kunt op donderdag!!!! Een afspraak inplannen want nu komt het niet uit.

Wat?! Donderdag?! Nee wij hebben een afspraak met u en hebben een probleem.

Reisleider; Ik ga daar nu geen tijd voor maken.

Op dat moment kon ik de man wel aanvliegen. Mijn vriendin legde uit dat ze een gehoorprobleem heeft en dat ze huilend in bed ligt van de herrie.

Reisleider; Maar u kunt toch de receptie vragen om een andere kamer (ja dat hebben we dag 1 al gedaan). Ik ga dat niet voor u doen dat kunt u prima zelf.

Wat?! Sorry?! En toen ben ik niet netjes geweest maar heb ik hem gesommeerd om er wat aan te doen! Hij is toen stampvoetend naar de receptie gelopen.

Toen hij wegliep wilde ik hem een hand geven om hem alsnog te bedanken voor het chagrijnige gesprek en de ongekend onprettige behandeling. Hij keek mij aan trok zijn hand weg en gaf mij geen hand!!!!! Zei niks meer!

Dan nog punt 2 waar de reisleider aangaf niks te willen en kunnen doen;
Het volgende was beloofd;
– Macarons (niet gezien)
– Fles wijn (niet gezien)
– Diner voor 2 bij kaarslicht (niet mogelijk)
– Upgrade kamer (niet mogelijk)
– Late check-out (niet mogelijk)
– Spa korting (niet mogelijk)

Het gaat mij niet om de macarons of wat dan ook maar jullie adverteren ermee. Een lokkertje want wij hebben niks gezien.

Wat mij en letterlijk 2 andere stellen heeft gestoord is de afschuwelijk houding van MURAT!!, heeft zelfs een van de stellen doen laten huilen! Belachelijk dit kan echt echt echt niet Neckermann! Bij terugkomst zal ik hier echt werk van maken iets wat ik normaal laat gaan. Dit ging echt te ver! Onmenselijke behandeling. Om de oren uit jullie…. Te schamen! Deze man moet gestopt worden want mensen uitmaken voor leugenaar en letterlijk te zeggen; rot maar op! Dat kan echt niet zeker niet als je met redelijke mensen te maken hebt! Murat moet zich schamen maar zelfs het hotel gaat melding maken van zijn schofterige gedrag! Het meisje achter de balie zei; dit heb ik in alle jaren nog nooit meegemaakt van een reisleider.

Was ik nou de enige dan kan je denken; laat maar, maar Neckermann dit kan echt niet. Volwassen mensen laten huilen! Niet alleen namens mij maar ook namens de stellen dient deze man gestopt te worden en een reprimande te krijgen!

Ik vraag het volgende; een excuses en welgemeend van Murat, nee dat eis ik voor zijn onmenselijke gedrag.

En alsnog de extras zoals beloofd (al is het maar het idee als verzachtende compensatie)

We hebben dankzij de lieve receptioniste inmiddels wel een andere kamer gekregen! Jeee!

Mvg

Stephen en Patricia
Verblijvend in Sentido Marina Suites Kusadasi

Tevens zou ik een officieel klachtenformulier willen ontvangen.

Minstens een welgemeend excuus

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 20 mei 2016 om 15:56 geantwoord

Het team van de afdeling Customer Service van Neckermann Reizen Nederland heeft op vrijdag 20 mei een email naar het emailadres van mevrouw gestuurd waarin wij hebben aangegeven dat wij de klacht doorgestuurd hebben naar de reisleiding en op welke manier meneer en mevrouw na terugkomst van vakantie een klacht kunnen indienen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephendeman1