Klacht: Onbehoorlijke behandeling van oudere van 92

op 10 juli 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik ben boos omdat mijn moeder bij een vestiging in Amsterdam onbehoorlijk te woord is gestaan, toen zij er (bij de kassa) achter kwam dat er van de 1960 benodigde zegeltjes (4 boekjes) één (!) zegeltje ontbrak.
De caissière en bedrijfsleider namen haar niet serieus, dachten niet mee met haar mee en liepen zelfs midden in een gesprek weg. Dat terwijl mijn moeder (al is ze 92) heel helder van geest is, niet snel iets zal zeggen en zelf netjes en rustig is.
Mijn moeder had 1960 zegeltjes ingeplakt (dacht ze), maar bij aankomst bij de kassa ontbrak er dus één. Waarschijnlijk losgelaten of dubbel geplakt, want mijn moeder is heel precies. Zij raakte in de war en kreeg niet het bedrag waarop ze had gerekend, want ‘regels zijn regels’ kreeg ze te horen.
Hoewel dat feitelijk natuurlijk klopt, was het begrip en de klantvriendelijkheid in deze situatie ver te zoeken. Meedenken en vriendelijkheid zou erg fijn zijn geweest. Mijn moeder blijft er maar mee bezig hoe ze te woord werd gestaan en werd ‘weg gezet’.

Mijn dochter werkte tot voor kort bij Albert Heijn en kreeg te horen dat klantvriendelijkheid heel erg hoog in het vaandel staat. In de situatie met mijn moeder was die klantvriendelijkheid helaas ver te zoeken.
Iemand van 92 die al haar hele leven bij Albert Heijn komt verdient een vriendelijk woord van een behulpzaam iemand.

Een grote mooie bos bloemen met excuses voor de onvriendelijke behandeling (en het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als ze de drie gemiste euro van haar vrijwel geheel gevulde zegelboekje alsnog zou krijgen, als gebaar)

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monkmonkk