Klacht: Onbehoorlijk gedrag Syncasso mevr. N. van Dijk

op 30 augustus 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Onze werknemer de heer R. Martina heeft een betaalregeling afgesproken met Syncasso van € 100 per maand.

Hiervan heeft hij een schrijven gekregen van Syncasso dat deze tot medio 2019 loopt.
Wij als werkgever cvan de heer Martina, kregen een schrijven om gegevens door te sturen inzake inkomen van de heer Martina ivm een onderzoek.
Echter blijkt er loonbeslag te worden opgelegd. De beslagvrije voet is verkeerd berekend. Daar maken wij als werkgever bezwaar tegen.

Echter mevr. N. van Dijk bestormt nu ons met onbehoorlijke mails.

Ze eist dat wij het geld overmaken, en beslag leggen op het salaris, tewijl de heer Martina een schrijven heeft dat de betaalregeling wordt goedgekeurd door syncasso.

Wij hebben gecheckt en de heer Martina betaald netjes zijn betaal regeling. er is nooit 1 maand overgeslagen.

Als Syncasso zich houd aan de regels, ipv prive gegevens naar een algemeen emailadres te sturen van ons bedrijf wat een ieder kan lezen, waardoor nu iedereen weet dat de heer Martina een conflict met Syncasso c.q. DUO heeft. En dat met de huidige privacywet.

Er klopt echt niets van het handelen van Syncasso bij name van mevr. N. van Dijk.
Wij zijn bereid alle gegevens ter kennis te stellen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

3 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https:www.syncasso.nlcontact-opdrachtgeversklachten.

Alle klachten die gemeld zijn door evaneerden