Klacht: onbehoorlijk gedrag

ik ben chronischziek niet te verwarren met mongoloide of geestelijk niet in staat tot!!!deze maand is er vakantiegeld en diverse stortingen van 2015 en 2016 tegemoetkoming chronischzieken op de bewindrekening gestort zodat het saldo nu 1200 + is (na aftrek van alle maandelijkse betalingen)t de tegemoetkoming is bedoeld om dingen aan te schaffen die ik nodig heb IVM mijn ziekte die ik overigens alleen deel met mijn maag darm lever arts dat geld is daar ook voor bedoeld echter krijg ik nu er genoeg financiele ruimte is helemaal niets .en weiger ook vanaf nu alle medewerking .

ik wil een andere normale bewindvoerder dit traject is reeds in behandeling bij mijn maatschappelijk werkster die nu helaas op cursus of enige bijscholing is verder wil ik 125 euro om voeding voor mijn hond te kopen en enige onderhoudsproducten om mijn woning schoon te houden (dit omdat ik geen varken ben en hygiene bij mijn ziekte pre is) dhr X de bewindvoerder weigerd dit en kan van mij omdat ik geen schuttingtaal mag gebruiken DE BOOM IN.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Humanitas financiele hulpverlening

Reactie van de melder van de klacht hans burgers

9 maanden geleden - de financiele ruimte is vandaag opgelopen naar 1600 +

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Humanitas financiele hulpverlening in behandeling genomen

Bericht van Humanitas financiele hulpverlening

9 maanden geleden - Geachte heer Burgers, Onze instelling kent een klachtenprocedure. U kunt uw klacht over uw bewindvoerder bij diens leidinggevende kenbaar maken.

Reactie van de melder van de klacht hans burgers

9 maanden geleden - geen cent ontvangen geen weekgeld geen vakantiegeld niets dus ook geen eten deze dagen erg laf einde bewind ik ga het weer zelf doen als het mag kun je nog iemand vertrouwen? om je dood te schamen.

Alle klachten die gemeld zijn door hans burgers