Klacht: Onbehoorlijk behandeld

op 19 september 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik belde net op om een artikel weg te laten leggen en de filiaalmanager was echt niet aardig, is ze nooit nadat ik met mijn jas aan een schrap heb gehangen waardoor een gat erin, ze had toen zelfs al geen eens zin om uberhaupt een schadeformulier te pakken, na veel stennis heeft ze het toch gedaan, het is een klein filiaal waardoor alles op het onder elkaar staat, ik ben zelf minder valide dus loop er regelmatig met mijn karretje en alles dondert dan van de stellingen, ze liet mij net niet uitpraten en gaf mij de schuld terwijl ik juiste tekst en uitleg wilde geven, als ik klanten (autowereld) zo behandel had ik er allang uitgelegen, ik ga er dan ook vanuit dat ik zo niet meer behandeld wordt, na de laatste keer met de jas kom ik minimaal “daardoor”

Gewenste Oplossing:

Op het moment niet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Piwi2017