Klacht: Onbegrip

op 07 februari 2017 over CZ in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wonen in China,mijn man is al maanden ziek. Is zelfs twee keer met spoed naar het ziekenhuis gegaan in Guangzhou. Ze kunnen hem niet helpen hebben de apparatuur niet en verwijzen mondeling naar Singapore of HongKOng. Tijdens chinees nieuwjaar wanneer alles gesloten is in China, ademhalingsmoeilijkheden hartklachten en bijna comatisch. Collega’s hebben hem met spoed vervoerd naar Hong Kong en hij is daar goed behandeld. Alle
kosten zijn voorgeschotten door de collega’s en mijzelf. De kosten zijn rond 15000 euro. De mensen bij afhandeling buitenland reageren niet op e-mails hebben geen empathie voor de zaak en zeggen eerste te wachten op e-mails van het ziekenhuis. Dit loopt al 2 weken en cz vindt dit schijnbaar normaal. Terwijl mijn polis toch echt vermeld dat ik recht heb op spoed en niet spoedeisende hulp buiten Nederland en mijn woonland.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevereden als de kosten die zijn voorgeschotten door mij en mijn collega's met spoed aan ons worden terug betaald. En een cursus klantvriendelijkheid en empathie zou zeker voor bepaalde mensen hard nodig. Klachten over deze medewerker worden niet serieus genomen....

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CZ over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CZ in behandeling genomen

Bericht van CZ

9 maanden geleden - Geachte mevrouw Cera, Ik heb uw klacht gelezen. Niet fijn dat het contact met ons en het afhandelen van de medische kosten van uw man niet naar wens verloopt. Mijn excuses hiervoor. Allereerst hoop ik dat het goed gaat met de gezondheid van uw man. Ik stuur uw klacht door naar de collega's van afdeling Klachten en geschillen. Zij nemen contact met u op. Met vriendelijke groeten, Anke medewerker Webcareteam CZ

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CZ

Heeft op 09 augustus 2017 om 13:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Karin Cera