Klacht: Onbegrip

op 12 februari 2018 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Mijn dochter heeft een iPhone 6s die in aanmerking komt voor een batterij vervanging. En na wat speurmerk ook nog in aanmerking komt aan de hand van productnummer voor een gratis batterij vervanging. Ik ga bellen met apple In Hoorn en na een minuut of 5 naar invoeren van IMEI nummer productnummer dergelijke eindelijk aan de beurt.. kan ik vervolgens alle gegevens nog een keer opnoemen want er staat niks in hun systeem? vervelend maar goed. blijkt dat ik Haarlem moet bellen want die hebben reparatie service.. weer het zelfde verhaal met intypen IMEI en andere gegevens kortom duurt lang.. hij zegt ik ga u doorverbinden voor het bestellen van een batterij. dat doorschakelen lukt niet dus jawel alle nummers opnieuw invoeren voor de zoveelste keer en hebt ontdekt dat als je 13 keer de nummer 1 indrukt dat ook wordt geaccepteerd door de computer en ja wat maakt het uit je moet alles toch weer telefonisch doorgeven. Er zijn verschillende optie bij een Apple shop inleveren en telefoon 6 dgn kwijt of brengen en ter plekke repareren. Ik kies voor ter plekke repareren aangezien mijn dochter elke dag een uur met de trein en bus moet reizen is het wel handig als 14 jarige om een telefoon bij je te hebben. Goed batterij wordt besteld en het duurt 2,5 weken voor dat hij binnen is….he? als ik hem bij een filiaal zou inleveren zou het maar 6 dgn duren maar goed ik krijg een mail binnen batterij is binnen en besluit nog maar is de winkel te bellen om netjes een afspraak te maken dit wordt a.s. vrijdag om 16:00 uur en er zou een bevestiging mail komen …deze niet gehad? vandaag maandag 12-2-2018 nog maar is bellen en nu een heel ander verhaal dat je geen afspraak kan maken en achter in de rij moet gaan staan en dan maar hopen dat je aan de beurt komt eeuh hallo ik kom uit Barneveld en heb een afspraak gemaakt om 16:00 uur. ging er niet in en als ik na tweeën zou komen zal het dezelfde dag niet klaar komen …maar ik woon ver weg hadden ze niks mee te maken. Hoe gaan we dit oplossen en waarom plannen ze de afspraken niet netjes in zodat je in ieder geval weet waar je aan toe bent. ik vind dit zeer klantonvriendelijk en een zeer chaotisch bedoeling . Ik begrijp dat het druk is en ik begrijp ook nog wel dat het met een inspreken van een computer ook nog wel is fout kan gaan en dat ik om deze afspraak voor elkaar te krijgen. Ik totaal ongeveer 2 uur aan bellen heb besteed niet goed maar oké het is druk.
Maar ik vertik om in een lange rij te gaan staan om te hopen dat ze ook nog de notitie hebben neergelegd dat na 7 dagen je batterij weg (polici Apple?) ik op dag 8 kom en er naar wachten ook geen batterij voor mij klaar ligt. En mocht de batterij er dan nog wel liggen de reparatie niet kan worden uitgevoerd op de zelfde dag en ik de volgende dag weer 200 km moet rijden. kortom hoe gaan we dit oplossen?

Ik ben tevreden dat als ik langs kom ik de telefoon in kan leveren en het toestel naar een uur weer kan komen ophalen, op een gewenst tijdstip.
En dat is aanstaande vrijdag om 14:30 met een bevestiging mailtje voor akkoord.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard Vos