Klacht: Onbegrijpelijke instelling van uw personeel/ onbeschoft

op 06 mei 2016 over Aldi in de categorie Supermarkten

Met deze email willen wij u erop attenderen dat het personeel in de vestiging Sint Oedenrode onbeschoft, onbeleefd, geheel niet klantvriendelijk is, laat staan plezier in hun werk hebben. Naast dat ze er minder verzorgd uitzien dan in andere supermarkten en vaak stinken nar zweet, wat ook niet van deze tijd is.
Als dan toevallig de goederen later worden aangeleverd dan mogelijk normaal op vrijdag, maar nu mogelijk door Hemelvaartsdag dus wat later, hoeft hier de winkelende consument er niet onder te lijden, lees niet klantvriendelijk behandeld wordt. Wij zijn niet de enige die vandaag aan het klagen waren in de winkel of een snauw meekregen van het aanwezige personeel. Neen, dit kan en mag niet, want wij als klant kunnen niet helpen dat hun de goederen later kregen dan mogelijk gepland. Ik hoop dat u er iets aan gaat doen, want anders laat een stukje in de MooiRooi Krant over de klantvriendelijkheid van de Aldi aldaar, voor zich spreken.

Als het personeel hierop wordt aangesproken en er duidelijk zichtbaar verandering is te constateren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PG2015