Klacht: Onbegrijpelijk

op 20 maart 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik werd aangedproken voor 20 seconden over tijd terwijl mensen nog bezig waren op een brutale wijze tussen alle mensen en ik werd ook bedreigd de manager besluit mij buiten de sportschool te houden en zegt dat ie achter zijn medewerkerjongentje MOET staan

Heel jammer voor iemand die 6 jaar lid is en niks verkeerds heeft gedaan.

Eerlijke oplossing

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

Bericht van fit for free

4 maanden geleden - Bedankt voor je verhaal! We begrijpen dat er een woordenwisseling is geweest. Jammer dat je hier een naar gevoel aan hebt overgehouden. Heb je daarna nog gesproken met de clubmanager of ander personeel? Graag willen we onderzoeken wat er precies is gebeurd. In welke club was dit en wanneer? :) We horen het graag.

Reactie van de melder van de klacht Shredd

4 maanden geleden - Hallo, Ja inderdaad heb ik er over gehad maar meneer vertikt het om naar mij te luisteren en basseerd alles op de niet waar verhaal van zijn medewerker die niks kan bewijzen die al eerder mij niet mag De manager geeft aan om achter zijn medewerker te staan. Ik heb fit for free ook gemailt alleen ook zei vertikken het om een reactie te gefen heel jammer dit fitforfree via de website bedoel ik dan. volkan Club : Zwolle op een zondag 12 maart

Bericht van fit for free

4 maanden geleden - Het is niet de bedoeling dat er geen reactie wordt gegeven via de e-mail. Sorry hiervoor! We vinden het fijn als dit incident goed wordt uitgepraat, zodat jij weer met plezier bij ons kunt sporten. Dit incident heeft dus afgelopen zondag plaatsgevonden in onze club in Zwolle. Klopt dit? En kun je iets meer vertellen over de reden dat je werd aangesproken door ons personeel? Klopt het dat je na sluitingstijd nog aan het sporten was? We horen het graag!

Reactie van de melder van de klacht Shredd

4 maanden geleden - Het klopt inderdaad want het was precies 16.00 alleen er waren nog andere jongens aan het trainen en 3 dames koffie aan het drinken op de bank en 3 jongens aan het omkleden ik had nog maar 20 seconden te gaan toen ik me hoof optilde en keek ff dacht die mensen hebben totaal 3-4 minuten nodig voor dat ze buiten staan en dames zaten te lachen en te kletsen als iedereen toch buiten moet staan dan neem ik ook aan echt iedereen maar dat ook niet zozeer dat die jongentje het touw van mijn handen afpakt en op een hele brutale manier roept dat ik nu weg moet terwijl er 6-9 mensen nog bezig waren en bovendien hoef ik ook niet om te kleden dus dan zou ik 16.00.20 buiten staan in principe en de andere waren later dan ik buiten. De dag erna loop ik naar de sportschool mag ik er niet in huh waarom dan nou die jongentje heeft gezegt dat ik hem heb bedreigt dat niet waar is ik heb alleen gezegt ik blijf nog rustig dat is geen bedreiging maar ja hij heeft van mijn zo,n beeld omdat ik er misschien anders dan hem eruit zie. Ik had eerder verwacht dat we met zn 3 gingen zitten en erover op een volwassen manier het konden oplossen. En als je klant boos is dan mag die moet je hem ook laten want ik heb een psychisch probleem en van mijn behandelaar moet ik naar een sportschool en dat doe ik met alle liefde bij fit for free al 6 jaar nooit wat gehad altijd keurig betaald. In nederland is een van de vereiste bij de meeste vacatures dat je stressbestendig moet kunnen zijn maar jongentje kwam achter mij aan en pakte mij bij mijn schouder en vertelde wie hier de baas is. Wie komt hier dan eerder dreigend over maar goed ik zie er nu eenmaal anders uit. Heel jammer en triest!! Waar ik werkte was de hoofdregel klant is koning Heel jammer Ik verschuil me er nooit achter ik voel me wel appart behandeld gezien de anderen niet worden aangesproken. Volkan

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

Bericht van fit for free

4 maanden geleden - Bedankt voor de extra informatie. Wat goed dat je zo lekker bezig bent met sporten. We snappen dat je hier veel energie kwijt kunt! Ook vinden we het fijn om te horen dat je al zes jaar lang met liefde bij ons sport in club Zwolle. :) Graag willen we dit incident snel gaan bespreken in de club en navraag doen. Heb je voor ons jouw lidnummer? Dan gaan we dit vandaag nog oppakken. We horen graag van je!

4 maanden geleden - Mijn lidnummer is 20127422 Mvg Volkan

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 20 maart 2017 om 15:08 geantwoord

Bedankt voor het doorgeven van jouw lidnummer, Volkan. Naar aanleiding van de klacht hebben we direct contact opgenomen met onze club in Zwolle. We hebben daar nagevraagd wat er precies is voorgevallen op zondag 12 maart.

We begrijpen dat het vaker is voorgevallen dat je na sluitingstijd aan het sporten was. Je bent hier ook vaker op aangesproken door ons personeel. Het incident op zondag 12 maart was de druppel die de emmer deed overlopen. Jouw reactie op onze medewerker staat lijnrecht tegenover onze huisregels. We willen graag een goede, veilige sfeer in onze clubs cre?ren en ook behouden. Dit nieuws heb je ook persoonlijk te horen gekregen en besproken met onze clubmanager. We vinden het oprecht jammer dat de situatie zo is gelopen, maar moeten een rechte lijn trekken met betrekking tot onze regels. Dit betekent dat de beslissing om je de toegang te ontzeggen van kracht blijft. Is het hiermee duidelijk? We horen het graag als er nog vragen zijn.

Heeft op 20 maart 2017 om 16:02 geantwoord

is onzin en niet weer goed alles is prima u geeft de touwen in mijn handen

Alle klachten die gemeld zijn door Shredd