Mijn Klacht:
Ik heb een jurkje besteld bij Noor Amsterdam, maar het voldoet niet aan de kwaliteit en het model zoals omschreven. Toen ik om het retouradres vroeg, werd er moeilijk gedaan. Uiteindelijk kreeg ik een adres in China, en ik moet de verzendkosten zelf betalen, wat tussen de 20-30 euro kost. Ik ben niet bereid om het jurkje naar China te sturen en verzoek een terugbetaling.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag dat het jurkje teruggestuurd kan worden zonder hoge verzendkosten naar China, en ik verzoek om een volledige terugbetaling.


