Klacht: Onacceptabele duur van terugbetaling van bedrag teruggezonden product.

op 13 januari 2014 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb op 30 oktober een deal “Gel lak manicureset met UV-lamp en accessoires – met 4, 5 of 9 kleuren lak” besteld en deze op 7 november 2013 ontvangen nu bleek de soak off vloeistof te lekken en heb dit meteen de volgende dag gemeld en doorgegeven dat ik de set retour wilde zenden. Uiteindelijk na 2 weken kreeg ik een retour formulier op welke wijze ik het pakket retour kon zenden. Dit heb ik op 15 november 2013 gedaan. Na verschillende mail wisselingen kreeg ik op 5 december te horen dat ik binnen 30 dagen mijn geld terug gestort zou krijgen. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds mijn geld niet ontvangen.

Dat mijn geld per direct op mijn rekening gestort word.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Natasja Zoontjes

3 jaren geleden - Ik heb inmiddels wel mijn geld terug maar ik heb toch nog een keer moeten bellen om het te regelen. Dus uiteindelijk is het opgelost maar ben totaal niet tevreden over Groupon. Zal er ook nooit meer wat kopen.

Alle klachten die gemeld zijn door Natasja Zoontjes