Mijn Klacht:
Vanmiddag rond 15u kwam ik met mijn 2 zoontjes bij de Albert Heijn in Overveen.
Mijn zoontje van 4 was moe en had niet veel zin om boodschappen te doen. Begrijpelijk nu net na alle Sint perikelen. Toch moesten er wat boodschapjes gehaald worden.
We stonden in de 2e rij van rechts vanuit de winkel gezien.
Mijn zoontje was het er overduidelijk niet mee eens dat we in deze rij stonden en maakte stampij om in een andere rij te gaan staan waarop de dame achter ons nog een grapje maakte dat ik me niet gewonnen moest geven.
Toen we eenmaal aan de beurt waren, verzocht de (wat oudere en volgens mij blonde) kassière ons naar buiten te gaan omdat het geschreeuw van mijn zoontje toch niet kon en niet aan te horen was voor de mensen om ons heen!
Ik en ook de klant achter mij waren helemaal verbouwereerd ervan, vooral omdat mijn boodschappen op de band lag en, na een korte rij, al aan de beurt was. Ik ben vriendelijk gebleven en zei vooral te blijven staan, waarna de caissière mij niet meer aankeek, de bon toewierp en nog net de zegels toewierp..
Wat een begrip. Ze moest weten hoe het is voor een moeder met een huilend kind in de winkel.
Nog nooit heb ik een klacht ingediend maar dit gaat mij echt te ver!
Gewenste Oplossing:
Professionaliteit en begrip had wenselijk geweest.
Ik hoop dat deze caissière aangesproken word op haar gedrag want dit was echt beneden pijl.

