Klacht: Onaardige buschauffeurre

op 04 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ging vandaag de bus in (toen de bus eindelijk aan kwam want ze was al te laat) en toen ik incheckte stond er te weinig saldo. Nou oke io wou dus gewoon opwaarderen en toen begon ze me toch eens chagrijnig te doen. Ik snap heus dat je je dag niet kan hebben maar ze begon half te schreeuwen . Doe even normaal dan. Ze maakte me helemaal nerveus. Verschrikkelijk dit , ze meende zich echt teveel.

Gewenste Oplossing:

wat vriendelijker tegen de passagiers doen. Ik was ook gewoon heel netjes en beleefd tegen haar dus waarom zou ik dan zo behandeld moeten worden?

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste Rita.04, Niet leuk om te lezen dat je de genoemde situatie vandaag hebt ervaren. Begrijpelijk dat je er van op keek. Weet wel dat je voordat je met de bus wilt reizen over voldoende saldo dient te beschikken om te kunnen reizen/inchecken. Wel vind ik het jammer om te lezen dat de buschauffeuse jou helemaal nerveus maakte. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de regio zodat er hoor en wederhoor toegepast kan worden. Maar dan ontvang ik graag meer informatie van jou: - Om welke buslijn gaat het? - Bij welke halte ben je ingestapt? - Hoe laat ben je ingestapt? - In welke richting wilde je reizen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 juni 2017 om 20:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rita.04,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van je ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Rita.04