Klacht: Onaardige buschauffeurre

op 04 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ging vandaag de bus in (toen de bus eindelijk aan kwam want ze was al te laat) en toen ik incheckte stond er te weinig saldo. Nou oke io wou dus gewoon opwaarderen en toen begon ze me toch eens chagrijnig te doen. Ik snap heus dat je je dag niet kan hebben maar ze begon half te schreeuwen . Doe even normaal dan. Ze maakte me helemaal nerveus. Verschrikkelijk dit , ze meende zich echt teveel.

wat vriendelijker tegen de passagiers doen. Ik was ook gewoon heel netjes en beleefd tegen haar dus waarom zou ik dan zo behandeld moeten worden?

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste Rita.04, Niet leuk om te lezen dat je de genoemde situatie vandaag hebt ervaren. Begrijpelijk dat je er van op keek. Weet wel dat je voordat je met de bus wilt reizen over voldoende saldo dient te beschikken om te kunnen reizen/inchecken. Wel vind ik het jammer om te lezen dat de buschauffeuse jou helemaal nerveus maakte. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de regio zodat er hoor en wederhoor toegepast kan worden. Maar dan ontvang ik graag meer informatie van jou: - Om welke buslijn gaat het? - Bij welke halte ben je ingestapt? - Hoe laat ben je ingestapt? - In welke richting wilde je reizen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 12 juni 2017 om 20:32 geantwoord

Beste Rita.04,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van je ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva