Klacht: omschrijving van kavel

op 17 juni 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de kavels van V&D op bva bestaan uit meerdere artikelen, bij voorbeeld 1 kavel van 5 jassen of 1 kavel van 10 sjaalen.
In de omschrijving staat dat er per kavel E 8,95 aan bezorg kosten in rekening wordt gebracht.

Achter af blijkt dat zij voor elk artikel uit de kavel de bezorg kosten in rekening brengen dus 5 keer voor de jassen en 10 keer voor de sjaalen.

Ik vind dit pure misleiding, boven in de pagina staat immers het woord kavel en niet kavels het meerfout. de kavel heeft ook maar 1 nummer en geen 10 of 5 afhankelijk van het aantal artikels.

Gewenste Oplossing:

Als de tekst duidelijk is en het gaat om bezorgkosten per artikel.
Als ze de factuur aan passen en 1 keer bezorg kosten rekenen.
Als ze in het overzicht van totaal kosten laten zien wat de totale bezorg kosten zijn voor dat je een bod uitbrengt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van BVA Veilingen

6 maanden geleden - Geachte heer Witte, Graag reageren wij op uw bericht op deze site. Als u in de veiling op meerdere kavels als hoogste bieder eindigt, wordt per kavel een bezorgtarief van € 8,95 (inclusief BTW) in rekening gebracht. Deze kosten staan ook vermeld in de berekening bij de kavel en kunt u daar terugvinden als bijkomende kosten. Omdat het bezorgtarief per kavel berekend worden, kunnen wij u daar geen tegemoetkoming in geven als u meerdere kavels in de veiling koopt. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, BVA Auctions Yashmin

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 15 juli 2016 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel Witte