Klacht: Omruilvoorstel hoger dan toestel in winkel

op 03 april 2013 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juli 2008 een toestel gekocht bij It’s, sinds een paar maanden begint het beeld zwarte vlekken te krijgen. Philips gebeld en een update ontvangen, deze werkte niet, nogmaals gebeld en te horen dat het toestel niet meer te repareren was, of ik een omruilvoorstel wilde doen. Kopie bon gestuurd en als voorstel kon ik een toestel met adviesprijs 940,00 voor 730,00 krijgen. Alleen ik zie precies hetzelfde toestel voor 540,00 bij Bol.com…..

Gewenste Oplossing:

Helaas geen oplossing, ik zou een oplossing met de verkoper kunnen zoeken maar die bestaat niet meer en ik heb geen directe lijn met de fabrikant. Dus al met al heb ik nergens recht op dan alleen de vriendelijkheid van Philips en die is er dus niet. Omdat Philips geen overeenkomst met mij is aangegaan heb ik nergens recht op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 21 oktober 2013 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

zaak afgesloten

Alle klachten die gemeld zijn door Java64