Klacht: Omruilen van defect geleverde DVR kost mij 17,50 euro

op 09 juli 2012 over UPC in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na aanschaf van de DVR optie bij UPC Digitale TV blijkt het apparaat direct niet goed te werken (vele malen spontaan herstarten). Helpdesk werkt eerst goed mee en laat mij een “Clear” operatie uitvoeren. Nadat het apparaat de volgende dag nog niet goed werkt geeft de helpdesk terecht aan dat het apparaat blijkbaar defect is en omgeruild dient te worden. Echter, in plaats van mij te compenseren voor het missen van Digitale TV en DVR gedurende 1 of 2 weken moet ik 17,50 euro betalen aan administratiekosten voor het omwisselen.

Gewenste Oplossing:

Gratis omruil van het defect geleverde apparaat. En als het verhelpen langer dan een maand duurt geen facturatie van digitale TV en DVR kosten voor die maand.

Alle klachten die gemeld zijn door Bert Bouwhuis