Mijn Klacht:
Mijn schoonvader had een fout pak nutrilon gekocht. Binnen 10 minuten stond ik bij de balie, waar ik te horen kreeg dat deze niet geruild kon worden ivm een wettelijke bepaling. Ik had het bonnetje mee, en de tijd kon makkelijk Het pak heeft een dubbele seal, en kan zeer eenvoudig worden gecontroleerd op fraude. Het afwijzen is zodoende gewoon bureaucratisch geneuzel.
Gewenste Oplossing:
Alsnog omruilen voeding, en evt een zeer duidelijke vermelding bij de babyvoeding

