Klacht: Omruil ipv reparatie

op 26 april 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik had twee iPhone6 16gb toestellen, een dateerde uit eind december 2014, deze is niet meer dan drie maanden gebruikt. Het toestel heeft een barst in het voorglas gekregen, maar de schade was beperkt en het toestel was intact en deed alles verder prima. De andere iPhone 6, eveneens 16GB is van april 2015 en deze heb ik gebruikt tot februari 2016. Helaas heeft deze telefoon ook schade aan het voorglas “opgelopen” . Ik heb daarom beide toestellen naar Apple gestuurd in de verwachting dat het scherm werd vervangen en dat ik het geld dat ik vooraf moest betalen (2 x 321 = 642,-) in ieder geval voor tweederde teruggestort zou krijgen, immers een scherm vervangen kost 121,00 volgens Apple, gezien mijn toestellen beide nog in de garantieperiode van 2 jaar verkeerden.
Nu heb ik twee andere, refurbished? toestellen, nagelnieuw en geseald toegestuurd gekregen, maar hier heb ik de volle pond voor moeten betalen. Ik had liever mijn eigen toestellen terug met slechts een ander scherm/voorglas gehad, want ik heb nu uiteindelijk zelf een nieuw toestel los gekocht en had gehoopt dat ik met de verkoop van beide toestellen in ieder geval deels de aankoop kon dekken, maar niets is minder waar. Een schamele 100 euro bij de aanschaf van een toestel van 759,00 is wel IETS, maar veel is het niet..

Ik zou graag willen weten waarom ik niet mijn eigen toestellen terug heb gekregen, gezien deze beiden 100% functioneerden en als enig mankementje het kapotte voorglas hadden.
Op verzoek kan ik aanvullende informatie verschaffen betr de toestellen, imei etc.
mijn apple id is liliankeybets@icloud.com / maalli@live.nl

Alvast bedankt!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door haileylois