Klacht: omrijden

op 05 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn bus reed om naar de pier van holwerd wat geen bestemming is dus er is extra geld afgegaan ik vind dit niet kunnen appart omrijden om 5mensen daar oo te halen en ik daar extra voor moet betalen

Gewenste Oplossing:

Graag antwoord en reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden -

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 05 mei 2017 om 21:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste wiepie nicolai,

Aan de ene kant wel fijn toch dat de chauffeur even omrijdt om daar een aantal passagiers op te halen? Ik denk dat je het zelf ook best prettig had gevonden als jou dit was overkomen. Ik snap echter ook de andere kant dat je er van baalt dat je hierdoor extra kosten hebt gemaakt.

Ik wil je adviseren om hiervoor een restitutieverzoek in te dienen via het contactformulier op de website. Deze vind je hier: https://www.arriva.nl/limburg/service-contact/contact-opnemen.htm

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^GR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door wiepie nicolai