Klacht: omgeleide betaling

op 10 september 2018 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht M.C.S. Reij

3 maanden geleden - vandaag kwam ik achter nog een betaling die is omgeleid naar datzelfde nummer: MultiSafepay. is dit een virus of zo? 10 september 2018 Naam: MultiSafepay IBAN: NL48DEUT0319887774 Kenmerk: 08-09-2018 11:44 1150000965087856 Internetbankieren -38,18

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 10 september 2018 om 14:14 geantwoord

Heeft op 10 september 2018 om 14:28 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht M.C.S. Reij

3 maanden geleden - dit is niet de oplossing voor mijn probleem. Ik heb een betaling gedaan via ideal voor een webwinkel www.koormuziekwinkel.nl. Ik heb geen bevestiging gekregen van de bestelling en de webwinkel heeft mijn bestelling niet ontvangen. De afschrijving geeft geen informatie over een winkel of bedrijf, alleen een rekening nr IBAN: NL48DEUT0319887774 wat dus niet het rekeningnr van die webwinkel is. dit is gebeurt op 27 aug. vandaag werd er nog een betaling van mijn ING rekening afgeschreven aan multisafepay, naar ditzelfde rekeningnr, zonder bedrijfsgegevens. Deze betaling was echter bedoeld voor www.biocé.nl. Het lijkt er dus op dat de betalingen via multisafepay worden omgeleid naar een andere rekening? zou dat kunnen?

Bericht van docdata payments

3 maanden geleden - Hierbij contactgegevens van Multisafepay. Dit zijn wij niet. Adres: Kraanspoor 39, 1033 SC Amsterdam Openingstijden: Geopend ⋅ Sluit om 17:30 Provincie: Noord-Holland Telefoon: 020 850 0500

3 maanden geleden - oke bedankt

Alle klachten die gemeld zijn door M.C.S. Reij