Klacht: Omgang van Perry Sport met z’n personeel

op 04 februari 2014 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Momenteel ben ik bezig vanuit school met een onderzoek naar personeelstevredenheid bij grote winkelketens. Naar aanleiding van gespreken met personeel bij verschillende filialen Perry Sport ben ik met stomheid geslagen…

Wat wordt er bij dit bedrijf slecht om gegaan met het personeel. Echt een schande!

-Personeel heeft nauwelijks pauzes.
-Personeel krijgt overuren niet betaald ,maar deze worden omgezet in uren die het personeel vrij kan nemen.
-Personeel heeft geen mogelijk om overuren in te leveren voor vrije dagen. Perry beslist wanneer dit mogelijk is.
-Iemand die een contract heeft voor 32 uur wordt ingeroosterd voor 60 uur, met als commentaar dat zijn allemaal vrije uren (die je daarna niet zelf op kunt nemen)
-Weekroosters kunnen dagelijks worden aangepast, dus ben je op donderdag vrij? Dan kan het goed zijn dat je op woensdag te horen krijgt dat je wel bent ingeroosterd voor de donderdag…
-7 dagen achter elkaar personeel inzetten? Daar heeft Perry Sport geen problemen mee!

Een schande, we zeggen wel eens koop niks wat gemaakt is door kinderarbeid, maar ook hier wordt het personeel als slaaf behandeld.

Mensen moeten blij zijn met een baan uiteraard! Maar dit bedrijf moet blij zijn dat het nog personeel heeft.

Perry Sport moet eens goed na gaan denken hoe ze omgaan met het personeel...

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Plukk