Klacht: Omgaan met klachten

op 02 mei 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Na klachten over een gewonnen veilingen, waar ik met het bedrijf niet uit kwam.
Veiling bood data aan die niet beschikbaar zijn, alleen met een meerprijs van 40!!! Euro (wat niet bij de veiling wordt gemeld). Dat wilde ik niet dus kan nu pas op zijn minst over 6 maanden.
Dat betekend voor mij dus daaag 200!! Euro.

Dat wordt ik niet meer.
Oplichterszooitje!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de gewenste datum niet beschikbaar is. Graag ontvangen wij op het e-mailadres: webcare@vakantieveilingen.nl het ordernummer. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Beste heer / mevrouw, Wij hebben u op 09 mei gevraagd om het ordernummer te mailen naar het e-mailadres webcare@vakantieveilingen.nl, tot op heden hebben wij niks van u vernomen. Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen, vragen wij u om het ordernummer door te geven. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 07 juli 2017 om 12:30 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u op 09 mei en 16 mei jl. gevraagd om het ordernummer te mailen naar webcare@vakantieveilingen.nl.

Echter hebben wij tot op heden niks meer van u mogen vernemen en sluiten om deze reden de klacht op Klacht.nl

Diana - Webcare VV

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Chv