Klacht: Omdat er bij KPN alleen maar van die achterlijke scholieren werken zit ik nu vast aan 2 contracten.

op 21 december 2012 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige maand gebeld om mijn Dongel pakket over te zetten naar een KPN zakkelijk internet + Bellen abonnenment, ik heb toen gezegd dat ik alleen een abonnement af zou sluiten als ik mijn Dongel pakket om kon zetten.
Ik heb daar gesproken met een “meisje” die zei ja tuurlijk meneer dat is geen probleem, wij kunnen dat abonnement gewoon omzetten “geen enkel probleem”

Nu één maand later krijg ik weer een factuur binnen voor de dongel ik gebeld met KPN, ja meneer uw abonnement is niet opgezegd en dit kan ook pas over 3 maanden!!
Maar ik heb vorige maand met iemand gesproken bij jullie dat mijn abonnement aangepast zou worden. “maar daar had meneer geen boodschap aan, hij kon het pas over 3 maanden opzeggen”

Dus voor de zoveelste keer al niet blij met KPN zit nu gewoon aan 2 abonnenementen vast, omdat er daar van die achterlijke scholieren zitten om abonnementen af te sluiten. En waarschijnlijk alleen maar betaald krijgen per afgesloten abonnement.

Gewenste Oplossing:

Mijn abonnement van de dongel afsluiten! En een credit maken voor de vorige maand die ik al afgesloten had moeten zijn.

En een tip voor KPN: neem fatsoenlijke mensen aan die wel verstand van zaken hebben. Niet van die lompe scholieren die voor een paar weken komen werken en er dan niks meer aan vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door Brent de Vos