Klacht: omboeken vlucht door cheap tickets

op 08 mei 2017 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

4 nov 2016 boeken wij een reis bonn/koln naar olbia, voor een rechtstreekste vlucht heen 22 april 2017 terug 6 mei 2017. 2 volwassenen en 2 kinderen. factuur ontvangen en betaald. Mijn familie boekt 5 nov 2016 dezelfde vlucht, die inmiddels duurder is geworden in 1 dag, voor 6 personen. Omdat het ruim van te voren is boeken we uiteraard een rechtstreekste vlucht. 6 april 2017, twee weken voor vertrek ontvangen we een email waarin staat dat de terugvlucht gewijzigd is, we vliegen midden op de dag terug naar Bonn maar met een tussenstop in Berlijn tegel. Mijn man neemt telefonisch contact op met cheaptickets en krijgt het antwoord, jammer, we kunnen u wel uw geld teruggeven. Nou op zo’n korte termijn vind je niet zomaar een nieuwe vlucht voor 4 personen naar Olbia en de overnachtingen/huis is al betaald. Geen optie dus en we laten het erbij zitten. De terugvlucht van mijn familie van Olbia naar Bonn is overigens ongewijzigd gebleven. (zij vliegen met 6 personen). Na een hele lange terugreis met diverse vertragingen erbij heeft onze reisdag onnodig lang geduurd van smorgens 9:45uur op vliegveld Olbia tot 19:10uur geland op Bonn. Deze omboeking heeft ons veel gedoe en een onnodig lange reisdag terug gekost. Mijn zwager stuurde ons een foto van de lege stoelen die er gewoon waren in het toestel , de rechtstreekse vlucht,waarin zei zaten terug naar Bonn en in dat toestel zouden wij ook moeten zitten, voordat we twee weken voor vertrek naar olbia hoorden dat de vlucht was omgeboekt. Echt schandalig van cheaptickets voor een rechtstreekse vlucht die we tijdig hebben geboekt en dus ook betaald. De stoelen op deze rechtstreekse vlucht van 2 uur waren al begin nov 2016 door ons betaald.We zouden smorgens , net als de rest van de familie 6 mei gewoon na een vluchtduur van 2 uur om 10:30uur smorgens in Bonn kunnen staan.

wanneer we het bedrag voor de terugvlucht terugontvangen door contractbreuk van de kant van cheaptickets waarmee wij onnodig met een veel te lange reisdag zijn opgescheept, terwijl er nog voldoende lege stoelen waren op de rechtstreekse vlucht die we in nov 2016 al geboekt hadden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cheaptickets.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cheaptickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door siem0501