Klacht: ombeschoften dame mvr.blom en collega

op 22 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

ben per 15 dec 2015 verhuisd naar andere woning,netjes doorgegeven en had de krant ook per 15 dec.op mijn nw adres.
contrakt liep op 23-04-2016 af en ben gebeld of ik de krant nog 1 jaar wilde.
dat afgesproken maar al wat ik zag geen krant meer na 23-04-2016.
tot er een rekening in de bus viel op nieuwe adres.
ik heb gebeld hebben ze de krant op het oude adres elke dag geleverd.
die dame heeft toen alles veranderd en zei die rekening hoeft u niet te betalen.en heeft een nieuw contrakt op gemaakt per 3-6-2016 en ik had de krant weer in de bus.
nou opgelost zou je denken
tot 21-6-2016 krijg ik op de mail een rekening van factuur datum 8-5-2016 die is door gestuurd naar de incasso bureau.
terwijl ik geen krant heb gekregen in die periode.
en op de mail stond mijn oude adres weer terwijl ik al lang weg ben daar.
weer gebeld met de telegraaf en zeiden dat ik maar met het incasso bureau moest bellen.
ja hallo wie maak er nou die fout?????.
ik gebeld naar het incasso bureau,moet zeggen heel vriendelijk te woord gestaan en die dame wist van niets er was helemaal niks bekend van mij.
weer terug gebeld naar de telegraaf (of het niets kost) ik weer uitgelegd hoe het zat .
kreeg weer als antwoord ja je moet toch echt naar het incasso bureau bellen wij kunnen niets meer doen.
nou dit ging even heen en weer toen zij de dame letterlijk.
ik ga dit gesprek stoppen en smeet de hoorn erop dus dat is de klanten service van de TELEGRAAF.
ik heb nu de afspraak met het incasso bureau ik wacht wel af als ik hun brief krijg.

als ze nu eens duidelijk mijn oude adres schrappen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 09:41 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw Koning,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak. Wij zien inderdaad dat er een nieuw abonnement is ingevoerd op het juiste adres. Mocht het zo zijn dat er facturen naar het incassobureau zijn gegaan van het verkeerde abonnement, dan gaat dit in orde komen. Zij controleren namelijk ook of de factuur terecht is of dat er wat anders aan de hand is. Wel is het zo dat zodra het uit handen is gegeven aan het incassobureau, wij inderdaad niets meer kunnen doen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, maar mocht het toch nog vragen oproepen, dan staan wij u graag te woord. Groet, Monique Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door j.koning