Klacht: Om boeken word duurder dan nu op de website

op 27 juni 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij hebben een 10 persoons huisje geboekt. Op het laatste moment mag er een vriendin van me dochter mee. We kijken wat een grooter huisje kost. Op de website is dit 30 euro. We bellen met de klantenservice van weerteberg, kost dit ons 300 euro omdat wij een boeking hebben gemaakt op 2 mei. De verbinding verbreekt. Ik bel op nieuw word geholpen door een iemand anders kost het nu nog maar 120 euro. Dit is echt bizar dit scheelt in 5 minuten tijd 180 euro.

Wij gaan met de hele familie we hebben in totaal 4 huisjes. En misschien sluiten er nog 2 gezinnen aan op het laatste moment.

Ik vind dit geld klopperij. Om ons nu meer te laten betalen dan een andere omdat wij al een boeking hebben. En de bedragen kloppen niet eens.

Hoor graag van u

Groeten mevrouw Doerga

Reserverings nummer 00016206845

Ik wil een 14 persoonshuisje voor het bedrag dat hij nu op de site staat 23 juni 2016

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 28 juni 2016 om 08:31 geantwoord

Heeft op 28 juni 2016 om 14:30 geantwoord

Ik kan nergens de prijs van 2 mei vinden. Dus ik weet niet wat de waarheid is. Ik blijf bij me 10 persoons huisje. En zal voortaan op het laatste moment boeken. Is het allemaal bezet jammer dan. Er zat zowiezo een meer prijs op van 30 euro. Maar dat word nu het 3 maal vermenigvuldigt. En daar ben ik het niet mee eens wat de prijsen met de bijbehorende datums daar is geen overzicht van.

Alle klachten die gemeld zijn door J doerga