Klacht: onprofessionele laxe medewerkers

destinyjackiejean op 18 september 2020 over Olympia Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een maand geleden gesolliciteerd voor de coronalijn. Ik kreeg de training online. Tijdens de training bleken dat mijn wachtwoorden niet klopt. Ik gaf dit bij de persoon aan die de training gaf. Zij was vanaf het begin al niet de vrolijkste en had weinig geduld voor andere. Deze mevrouw vertelde mij dat ik even moest wachten zodat ze door kon met de rest. Uiteindelijk kwam ze er niet meer op terug en liep ik teveel achter. Omdat ik teveel achter liep ben ik de training uitgezet en zou ik een nieuwe dag trainingsdag krijgen. Ik heb een MAAND lang elke dag gebeld naar olympia om een nieuwe te krijgen. ELKE dag zou ik terug gebeld worden. Ook heb ik gemaild naar teleperformance zij vertelde mij dat de nieuwe datums al bekend zijn bij olympia en dat ik daaraan deel kon nemen. Maar dat deden ze maar niet. Nu heb ik dezelfde vacature gezien bij youngcapital. Youngcapital vertelde mij dat ik niet 2x in het systeem gezet kon worden. Alleen als olympia mij eruit haalt kunnen zij mij er weer in zetten. Ik belde olympia op om te vragen als ze mijn contract konden ontbinden zodat ik voor youngcapital kon werken. In dit gesprek vertelde zei VORIGE WEEK contact hebben gehad met teleperformance dat zij niet meer werken met de mensen die de training uitgezet zijn. Dit is heel vreemd omdat ik al contact gehad had met teleperformance. Ik gaf dit aan maar daar hadden ze geen gehoor aan. Olympia heeft mij uitdienst gezet!!!

1. Mijn wachtwoorden klopte niet. Daar kon ik zelf niks aan doen.

2. Ik heb een maand gewacht op een nieuwe datum. Ik heb elke dag zelf gebeld voor een update.

3. Olympia zou mij elke dag terug bellen maar niemand belde maar terug. Er werd ook niks uitgezocht. En zij waren niet vriendelijk aan de lijn.

4. Ondanks ik zelf contact had met teleperformance beweerde olympia dat zij niet meer met mij wilde werken.

Olympia zocht helemaal niks uit. Ik had al een contract. Ik kreeg geen uren om te werken en ook geen salaris. Omdat ik een maand lang belde en zij het probleem maar niet wilden oplossen hebben zij mij maar zonder pardon uitdienst gezet.

Onbeschofte mensen;

Kira pennickhof
Sander janssen

Olympia zwolle!

Gewenste Oplossing:

nieuwe trainingsdag of de gemiste contracturen uitbetaald te krijgen. EN een WEL gemeende excuses

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Olympia Uitzendbureau over deze klacht.

Bericht van Olympia Uitzendbureau

4 jaren geleden - Heb je een feedback of klacht over Olympia? Hiervoor hebben we een procedure op onze eigen website ingericht. Ga naar https://www.olympia.nl/over-olympia/feedback-of-klacht/ en vul het formulier in. Wij nemen contact met je op om samen op zoek te gaan naar een gepaste oplossing.

Reactie van de melder van de klacht destinyjackiejean

4 jaren geleden - Heb ik al gedaan niks gehoord.

Reactie van de melder van de klacht destinyjackiejean

4 jaren geleden - En nog steeds ben ik niet gebeld door olympia

Alle klachten die gemeld zijn door destinyjackiejean