Klacht: geen reactie ontvangen na sollicitatie bij olympia

op 13 juli 2018 over Olympia Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

Geachte heermevrouw,

Ik heb vorige week gesolliciteerd voor de vacature EPT middagnachtdienst

bij Olympia in woerden.

Waarna ik meerdere malen gebeld heb naar Martiene veldhuis en zei heeft mij verteld dat ze

contact met me op zal nemen wat ze niet heeft gedaan.

Heb niks via de email ontvangen over de vacature en ben ook niet meer terug gebelt door Martiene veldhuis.

Nadat ik vandaag weer gebelt had naar Martiene veldhuis toen kwam ze ineens met een smoesje van als we wat hebben dat we dan met je contact zullen opnemen.

Terwijl zei mij belooft had om met mij contact op te nemen nu ik haar gevraagd heb om een klacht in te willen dienen stuurt ze mij wel meteen een bericht via de email wat raar?

Hoop graag dat deze klacht serieus word genomen en hoop ook gewoon voor ieder ander persoon die bij Olympia komt solliciteren dat hijzij netjes een bericht terug krijgt over de sollicitatie.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Olympia Uitzendbureau over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Olympia Uitzendbureau in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Olympia Uitzendbureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Olympia Uitzendbureau

Heeft op 02 oktober 2018 om 08:56 geantwoord

Beste Hassan, bedankt voor het indienen van je klacht. We hebben je gevraagd een email met aanvullende informatie te sturen zodat we je verder kunnen helpen. In afwachting hiervan sluiten we deze klacht. We zien je mail heel graag tegemoet, zodat we hier vast met elkaar uit kunnen komen. Groet, Olympia

Alle klachten die gemeld zijn door hassan2018