Klacht: geen reactie ontvangen na sollicitatie bij olympia

op 13 juli 2018 over Olympia Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

Geachte heermevrouw,

Ik heb vorige week gesolliciteerd voor de vacature EPT middagnachtdienst

bij Olympia in woerden.

Waarna ik meerdere malen gebeld heb naar Martiene veldhuis en zei heeft mij verteld dat ze

contact met me op zal nemen wat ze niet heeft gedaan.

Heb niks via de email ontvangen over de vacature en ben ook niet meer terug gebelt door Martiene veldhuis.

Nadat ik vandaag weer gebelt had naar Martiene veldhuis toen kwam ze ineens met een smoesje van als we wat hebben dat we dan met je contact zullen opnemen.

Terwijl zei mij belooft had om met mij contact op te nemen nu ik haar gevraagd heb om een klacht in te willen dienen stuurt ze mij wel meteen een bericht via de email wat raar?

Hoop graag dat deze klacht serieus word genomen en hoop ook gewoon voor ieder ander persoon die bij Olympia komt solliciteren dat hijzij netjes een bericht terug krijgt over de sollicitatie.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Olympia Uitzendbureau over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Olympia Uitzendbureau in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Olympia Uitzendbureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Olympia Uitzendbureau

Heeft op 15 juli 2018 om 11:52 geantwoord

Beste Hassan,
Graag kom ik met je in contact over deze klacht. Ik kan de klacht alleen nog niet in behandeling nemen, omdat het een en ander mij nog niet duidelijk is. Zou je de volgende informatie kunnen mailen naar webcare@olympia.nl, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen?
- Met welke vestiging heb je contact?
- Ben je al aan het werk via Olympia of nog niet?
- Uitgebreide omschrijving van de klacht (iets specifieker)
- Contactpersoon staat omschreven.
Ik hoor graag van je.
Groet,