Klacht: Olie lekt uit scharnieren PAX kast

JohnRoording op 30 oktober 2020 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Bij de PAX kast hebben we scharnieren gekocht en gemonteerd. Uit sommige scharnieren lekt nu olie en dat is zichtbaar op de kast en komt nu ook op de kleding die er tegenaan komt.
Ik ben wel technisch dus kan zien dat het enkel is bij de scharnieren met een grijze demper. In die demper zit denk ik die olie. Alle scharnieren met demper die ik heb gemonteerd, zijn er 16, lekken dus dat lijkt een structureel probleem van een bepaalde batch.

1. zou fijn zijn als uberhaupt de klantenservice bereikbaar is, kom niet veel verder dan op de website 100 links volgen en weer bij begin eindigen of ik kom in een chat robot die eigenlijk niet intelligent is want enkel wat standaard vragen kan stellen.
2. Dat probleem serieus genomen wordt en scharnieren vervangen en ook kenbaar bij iedereen want weet ook niet hoe schadelijk die lekkende olie voor bijvoorbeeld kinderen is die hier onwetend in zijn.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JohnRoording